Tuesday, April 2, 2013

Senyum la sikittttt



Pagi ni aku terserempak dengan seseorang di office..adalah sekali tu kami berkolaberasi dengan dia..haha berkolaberasi lah sangat!! masa tu ada new product launching under her department..eemmm

Senyum tu kan sedekah..nak2 waktu pagi kan..jarang kita dengar orang berselisih ngan sesiapa pastu tegur 'gud afternoon atau selamat tengahri kan? dah jadi kebiasaan kalau jumpa pagi2 kita akan tegur 'gud morning atau selamat pagi' betul tak?

So, pepagi memang selalu orang akan tegur menegur kan..kalauuuu pun tak nak tegur atau say hi, senyum pun dah cukup..aku pun takde la mengharap dia say hi atau moning bagai kat aku..aku bukak pintu, kebetulan dia nak masuk, aku bagi dia masuk, ku berikan senyuman, ku dapat jelingan..haha terima kasih ye cik puan! bukan nak thanks ke hapa, senyum pun tak! senyum aku plak kau balas lirik dendam! per kesss!


Rilek la cik puan..kita bukan tak kenal kan..time kau nak mintak itu ini dengan department kami, boleh plak kau meleret2 senyum kan..sampai semut bleh hurung muka manis kau tuhh..bila dah takde kaitan, kau pun bolayan kan..ingat sikit, esok2 kau kene gak mintak tolong kitaorang..

Aku tak tahu apa yang dah menghantui kau malam tadi..atau ntah apa bebanan keje yang bakal menanti kau pagi Selasa ni..tapi emosi kau tu aku taknak amik tahu..kita ni orang melayu, kaya dengan budi bahasa..tak mintak pun kau untuk bukak mulut, cuma ukirkan senyuman..tak kene bayar pun..


Untuk cik puan di bahagian pemasaran, ha kau geram aku terus mention kat sini..ni aku nka tuju lagu untuk kau "Senyum, tak perlu kata apa2"


P/S: Senyum la di pagi hari, supaya murah rezeki :)

Ok Bye!


No comments:

Post a Comment