Friday, April 26, 2013

Aku rapat ngan orang yang kau tak suka, ngan aku2 sekali kau tak suka??





Ha, amik kau tajuk cenggitteww..

Sebenarnya aku dah tak tahu nak letak tajuk apa..

Aku dah perasan lama dah..tapi saja buat2 tak tahu..

Nak jauhkan diri dari orang yang dia tak suka? memang tak la..sebab bagi aku kita ni kawan la dengan penagih dadah sekali pun..selagi kita tak ikut macam dia sudah la..betul tak?

Inikan pulak aku berkawan dengan orang yang ok..emm mungkin lah dia yang ada masalah dengan orang tu yang membuatkan tak senang duduk dia tengok aku rapat ngan orang tu..atau mungkin takut orang tu bercerita kat aku tentang peel dia kot..tapi memang tak pernah kot orang tu bercerita apa2 pada aku..

Selalu berburuk sangka macam orang lain takde keje lain hanya nak bercerita pasal kau je ke..huhu..banyak benda lain kat sekeliling duniawi nan indah ni..

Yang tak best nye aku pun tempias sama..siap kene jelingan maut lagi..

Huhuhu..

Takpe la..dah cenggiteww pemikirannye..

Satu je nak cakap..

You are so so negative.

Thank You.


No comments:

Post a Comment