Thursday, April 4, 2013

Saya tak suka tudung selekup aka ready made!



Serius, semenjak aku bertudung December lepas, aku tak pernah beli tudung yang dah ready made tu..bukan aku tak nak, tapi aku tak minat..ada la sekali tu cuba yang berlayer2 tu..huh, ntah la serius aku tak suka & tak minat!


Tak minat ~~

Oh puhhleeasss..yang ni paling tak suka & tak minat!! selekup sungguh!!

Ni aku bleh terima lagi...pakai kat rumah..senang sebab sarung bukak, sarung bukak :p


Ramai jugak yang tanya, kenapa aku tak pernah pakai tudung cam yang ada di pasaran sekarang ni..? huh..jawapan aku pada yang bertanya mengikut turutan:

*Tak minat
*Tak suka
*Tak sesuai
*Tak seperti yang sepatut

Tapi sebenarnya jawapan adalah mengikut turutan dari bawah..kang kalau aku jawab yang dari bawah tu kang kata aku poyo sangat..biar lah apa orang nak cakap..aku tak kisah..yang penting aku ada nak pendirian..

Cari redha Allah..

Bukan redha manusia sejagat..


Peace :)







No comments:

Post a Comment