Friday, April 19, 2013

SANTAU makan/minum




Tadi masa tengah breakfast ntah macam mana tiba2 bleh terbukak cerita pasal santau ni..seram mak nyahhhhhhh..emm, aku rasa cam aku pernah kene..masa tu muda lagikk dalam 23-24 tahun kot umur aku..huhu sampai kat sebulan iolss MC uollss..tapi ntah la..mungkin salah makan atau tak tahu..sebab aku pernah dengar yang orang menuntut ilmu yang camtu, sampai satu masa dorang kene kuarkan sikit, kalau tak akan makan diri sendiri..& aku ada terdengar ada orang selalu terkene melalui makanan/minuman..yang pasti, aku tak rasa ada orang nak purposely santau aku..aku baik kottttttt~lalala~eh, betul la!

Dalam borak2 tuh ada sorang kakak ni cakap ada doa atau bacaan yang kita bleh baca sebelum makan atau minum..tapi dia kata dia tak ingat..jadi aku la gigih kan nak mencarikkkk...kihkihkih...nasib jumpa..tapi dah petang la baru jumpa kan...

Kita jangan la fikir ada orang nak santau kita ke apa tauu..untuk berfikiran baik, kita fikir camni la..'mungkin santau itu tidak ditujukan kepada kita..tapi secara rawak & tiba2 kita terkene'..nauzubillaiminzalik...


BISMILLAH ALLAZI LA YADHURRU

-Baca 7 kali sebelum makan/minum
-Boleh pecah bekas makanan/minuman tu, kalau ada santau


Teringat lagi seksanya aku termuntah2 camni..hehe

Ok..itu saje cite kali ni..

Bye!


No comments:

Post a Comment