Tuesday, December 18, 2012

Pashmina

Sejak berhijab~lala ayat, bertudung sudah kan..wateva..ntah kenapa aku suka sangat ngan tudung pashmina..mungkin sebab aku ada try tudung2 yang jual siap sarung tu je, cam tak berapa sesuai kot~lala..sebenarnya muka tu tembam kan..kau mengaku jelah~lala! yelah2 aku ngaku..nampak tembam sikit..atau mungkin perasaan je kot..haha..so disebabkan aku memang ada pashmina shawl, aku pakai tu je 1st day tu..lama2 aku memang jatuh chenta dengan pashmina ni..

  
Ni antara yang aku suka..tengah order hokayyy..tak sabar nak pegang & pakai..kainnye lembut tau..korang mungkin rasa panas pakai pashmina ni..tapi tanggapan iteww amatlah salah ye..korang cuba lah dulu!



Yang ni pun aku order gak..yang kiri tu aku dah ada warna orange/pink, tapi memang tak puas hati ada 1-2 warna je..kalau boleh nak semua warna tau! yang kanan tu dia ala2 feeling hindustan sikit la kalau pakai..lip lap lip lap gittewww..cantik pakai dengan plain blouse!

Iskkk tak sabar tak sabar nih!






1 comment:

  1. Sy pon suka pashmina skrg! Hihi...apapun pic yg u gn tu pic sy ;) jom pakai pashmina ;)

    ReplyDelete