Sunday, November 25, 2012

Jelingan dendam ke tu?


Ni kisah Nur Qaseh Aleessa yang kononnya sama tapi tak serupa ngan Amani..ntah kenapa dia memang tak suka aku..kalau tiap kali aku balik subang, dia nampak aku dengan Amani memang dia jeling semacam je..macam ada satu dendam je..haha..dengan Amani sekali dia tak suka..hehe sebenarnya daripada aku pregnant lagi dia tak suka, tu yang membawak ke Amani agaknya..haha..


Masa ni aku bawak mak dia g check up..pregnant adik dia ni lah! lepas ni adik dah kuar takde lah nak berdukung camtu lagi ye Qasehhh~haha tengok lettew sempat lagi dia menjeling tu! dia memang aim aku je!


Ni plak masa mak dia masuk bbilik doc..ha, tinggal la ngan maklong nye..aku saja je snap..ni sebenarnya dari jauh ni..datang dekat mahu melalak la satu klinik..terberanak pulak mak nye haha..adoiyai Qaseh Qaseh..apa yang dendam sangat ntah!


Lain cite nye si anak dara sorang ni..dia dok gelakkan bila Qaseh nangis..Amani Amani..perangai sapa yang awak ikut tewwww??




No comments:

Post a Comment