Wednesday, September 12, 2012

Wordless Wednesday - Sabar lah!

Ini first time nak buat entry camtu hokay..

Konon la nak mengikut peredaran zaman alam maya kan..

Orang lain dah sibuk ber wordless wednesday bagai..haku baru terhegeh2..

Apapun..today's wordless wednesday ialah pagi tadi, on da way to ofis satu kete VIVA berplate WTY 2021, (kalau tak silap lah) telah membuat onar & bersikap selfish dijalan raya..sabar lah! la orang lain semua nak g keje..orang bagi signal pun kau taknak kasi..aku dari jalan lain nak masuk highway kot bayar rm2.60 tol, kau cuma nak ikut federal je..bagi lah aku masuk, kalau tak terlepas aku simpang tu tak pasal2 aku kene harung jamm federal tu sekali ngan kau! kalau aku tak bagi signal fine la kau nak himpit gak..ni aku cantik bagi lagi kau mengimpit tak bagi ye! takde nya cepat kau sampai ofis semata2 sebab aku potong kau tau! tak faham ngan sikap manusia sekarang..bukan nak bias perkauman ke apa..takde specific kaum ni perangai ni, kaum tu perangai tu..semua sama..semua ada kepala masing2..

Cik Kumari, takut tak dengan pandangan mataku yang tajam tadi..?? haha geram tau!

Wordless Wednesday lagi untuk jamm yang bakal dihadapi kat depan Conought every wednesday, sebab ada pasar malam yang terpanjang di KL/Selangor ..


Bye2..

No comments:

Post a Comment