Sunday, September 30, 2012

Malam yang panjang..

Malam semalam adalah malam yang panjang..lepas magrib kami g wedding kat Pandan..ni kawan Faii..beriya dia ngajak kot..siap reserve meja bagai..tapi dia buat kat western la..gila ko aku nak makan __ tu..lupa apa nama restoran tu..tapi memang sedap food kat sana..sayang kami tak sempat amik gambo hoho..

Congratulation to Clarence & his wife..Wish both of u all the best & happier life forever!
Oppss..yang kanan sekali tu bukan haku (takkan tetiba seksi & kurus melidi sangat kot) & yang kiri tu bukan Faii (takkan tetiba menggemok kot) tu saja2 je snap..mungkin dorang nye pengapit kot..

Balik je dari wedding tu tiba2 rasa nak merayap..dah alang2 kat KL..aku pun ajak Faii g Danau Kota..nak g sergah si Farah tu..dia berniaga sana..punyalah ngajak jumpa dari raya ritu..tapi tak gak jadi2 kan..terkejut beruk dia tengok aku terpacul depan mata..setahu aku danau memang hari2 bukan kecuali khamis..tapi cuak gak, tiba2 dia tak niaga kan..dah la nak carik parking payah yang hamat, crowded gila kot, sekali dia takde nyesal gak dengan meredah jalan yang maha sesak tu..aku pun pelagi gunakanlah ilmu lakonan muda2 dulu..aku call farah dulu:

Aku:   Far, kau katne?
Farah: Baru bukak kedai ni..kau katne? (ceh hampir pecah tembelang aku)
Aku:   Aku kat rumah la..tadi la aku call kau tak dapat (tipu) aku nak gtahu aku nampak kau kat tv (tipu lagi)
Farah: Owh yelah hari tu ada orang interview aku.. (haha serkap jarang tiba2 mengena!) pasal bola dulu..yang kau tengok tu pasal apa? (ooppss!)
Aku:   Ntah la masa tu takde pape pun, cam rencana je kot..aku pun tak dengar sangat..tengok gambo je..(lakonan hokay lakonan..padahal dah nak kantoi dah)
Farah: Yeke..yelah kot dulu memang ada selalu orang amik2 gambar..mungkin rencana pasal uptown kot..(hoho umpan mengena!)
Aku: Ha yelah kot..oklah aku nak bagitahu tu je sebab tadi tak dapat call kau..
Farah : Memang la BB tengah buat hal sekarang..(mengena lagi!) wei, bila nak jumpa ni..
Aku: Nanti lah..aku tengah buzy nih..(jual mahal) oklah bye..
Farah: okok..pepehal call ye.Bye.

Kami pun meneruskan perjalanan yang maha sesak tu..sampai2 je memang terkejut beruk si farah..macam biasa memang banyak cakap & sikit2 nak amik gambo..aku layankan je si farah debbs ni..hehe aku je yang boleh panggil dia camtu tau ahaha..jangan mare ye far..

Abaikanlah muka yang letih..

Amani sedap je tido..papa dah lenguh ke?? :P

Kami sekeluarga :)

Itu saja cerita Sabtu malam yang panjang.. :)

Dada..










No comments:

Post a Comment