Wednesday, July 10, 2013

Salam Ramadhan!



Salam Ramadhan semua..hari ni 1st day puasa..

Tahun ni tahun ke-5 aku berpuasa sebagai seorang isteri & tahun ke-2 sebagai seorang ibu..kihkih ibu gittteww..

2009 - Aku puasa lepas 3 minggu je kahwin..sweet gittew kahwin2 je terus main2 masak2 untuk suami..hehe..

2010 - Masih berpuasa berdua..belum ada rezeki untuk bertiga..

2011 - Berdua jugak, tapi ngan Amani 7 bulan dalam perut..aku rasa ada la dalam 2-3 minggu aku ponteng..tak larat menahan lapar!

2012 - Dah bertiga! Amani dah 8 bulan..masa tu baru nak belajar merangkak..

2013 - Tahun ni Amani dah 1 tahun 7 bulan dah..petah nak bercakap sangat2..lepas sahur, subuh pagi ni mama ingat nak lena la sat, hohoho tak sempat hokay dah bangun dah anak dara nihhh..

Tahun ni aku puasa ngan baby yang baru nak masuk 4 bulan..nasib papa ringan tulang sangat..owhh bukan sebab aku ngandung je dia ringan tulang..selalu pun memang camtu..basuh sidai kain..aku lipat je..pastu jaga Amani..aku beranakkan je..hehe takdelahhhhh :p

Emm harap2 aku dapat la puasa penuh memandang baby dalam perut ni baru 14 minggu++..melainkan kalau aku terbelahak teruk nak buat camne kan..kuikuikui

Ok, Selamat berpuasa!





No comments:

Post a Comment