Monday, August 6, 2012

Mengantuk semasa memandu..

Waaaa..ngantuk sungguh..

 Selalu tak jadi..?? Confirm selalu kan...aku? huhu selalu sangat2..nak2 bulan puasa ni..selalu aku akan standby biskut2..kenapa bukan gula2? sebab bagi aku gula2 tu bukan satu kunyahan..so bila rahang ni tak bergerak2 memang akan ngantuk jugak..haha..tapi serius memang itu la yang jadikkk..

Tapi bila bulan puasa ni aku terpaksa menahan mata ni..dah pasang radio kuat2, tak lut pun..tutup aircond, bukan tingkap pun sama..tak lut..takkan aku nak buat camni plak>>>


Letak macam batang manciss ke...

So, kalau aku tu je caranya..kunyah la sesuatu..
Atau lebeh afdal..amalkan ayat Al-Quran..terjemahan dalam rumi - "BISMILLAHIL LADZI LA YADHURUHU MA'ASMIHI SYAIUN FIL ARDHI WALA FISSAMAA' AHUWASSAMIUN 'ALIIMM" - 3x dan ayat Qursi 3x


Sekian..

No comments:

Post a Comment