Monday, April 4, 2011

Syukur Alhamdullilah..

Ntah kenapa tiba2 je aku nak tukar Mr. & Mrs. Anje to FaiiYatt..haha..actually FaiiYatt is my gmail id..eemm..saje2 je nak tukar..haha..maklum la perubahan hormon..semua dah bertukar sekrang ni..

Aku gembira, happy, dan yang paling penting bersyukur ke hadrat Allah s.a.w..tak terjemahkan perasaan ini..keluarga aku especially mak, tak henti2 ucap 'syukur alhamdullilah' kakak2 aku, cousin2 & kawan2 rapat semuanya berkongsi rasa..aku taknak sebutkan disini..cuma pada yang kawan2 yang belum kumaklumkan, yang tersinggah di blog yang tak seberapa ni, mungkin diaorang akan tahu la kot..tapi officially aku akan announce dalam end of this month..InsyaAllah..

Hari ni aku cuti..baru je lepas menghantar Faii ke depan pagar..sian tengok dia ngantuk2 g keje..hehe..2 hari kami g rehatkan diri ke Pangkor..tu pun senyap2..hehe..tapi aku pun ada keje lain hari ni..nak hantar Cik Siti tu service..terlebih sudah KM nye..

Ok FaiiYatt.Blogspot, sampai disini saja buat kali ini..nanti aku kongsi lagi...da da..

No comments:

Post a Comment