Monday, April 4, 2011

5 months vs 5 weeks

Hye & Salam semua,

Hari ni Yatt kuar bawak Cik Siti g service..balik dari tu perut lapar sangat minta diisi..nak masak cam males..hehe..last2 aku decide untuk redah rumah one of my best friend..

Dah berapa bulan aku tak jumpa dia..last dulu waktu dia baru 2 bulan pregnant..eemm banyak perubahan sekarang..sekarang dia dah 5 bulan..sedangkan aku baru 5 minggu..huhu..cepat je masa berlalu..tahu2 dah ada..macam tak percaya..tapi syukur alhamdullilah..

Banyak benda kami berkongsi..yelah kalau dulu dengar cerita dari dia je..tapi sooner or later aku plak merasa semua tu..for time being memang takde rasa apa2..mungkin baru sangat kot..kadang2 terlupa yang aku membawa nyawa..fuhhh..

Tak sabar rasanya nak melepasi 1st trimester...tak sabar lagi nak melihat pemboyotan berlaku..hehe gatai..apa2 pun harap2 dipermudahkan segalanya..Amin..

No comments:

Post a Comment