Thursday, March 31, 2011

Stupido Ah Sow

Today was a fine day..wake up with a new day..eemm kenapa..? takde apa2..just feel like that..

Sampai ofis, aku parking & duduk diam2 dalam kete lama gak..saja2 nak belek2 phone..tiba2..ada satu ah sow park just beside me..dia tak perasan ada orang dalam ni..tup2 dia kuar2 taaapppp terkena kete aku..bengong nye ah sow..!! spoiling my mood pagi2 ni..dia still tak perasan aku dalam kete ni..tapi aku tetap pandang je dia..agaknya dia perasan & toleh balik..punyala bagus cuma pandang aku je..no sorry ? stupido..!! because of mood yang baik, so aku tak jadi nak calarkan kete dia balik..kalau tak mahu sejengkal aku calarkan..haha..jahat kan..

Lepas birthday Maria last week, hari ni harijadi Jihan..Happy Birthday Jihan!! she's so sweet..sama sam aku jugak, menanti rezeki Allah..harap Allah murahkan rezeki dia..InsyaAllah..

2 comments: