Friday, October 11, 2013

Berangin dengan GDEX




Merujuk kepada perkara diatas, ya memang aku geram sangat kat GDEX..tak jumpa jalan nak ke ofis apa salahnya call aku kan..ntah la, GDEX salahkan Shaklee sebab tak tulis address betul2..tapi aku dah bagi address betul kot..

Ok tu takpe lagi..aku dah cakap takpe la tak payah salahkan sesiapa..yang penting aku nak barang aku sampai..tup tup ada ke dia suh aku datang amikkkk..makin marah la aku..dah la aku dah bayar postage kot..takkan aku nak pi amik lagi..aku pun bukan ada masa nak mencari ofis dorang kat Sg.Buloh tuhh..adoiii..apalagi, aku pun berkeras la cakap NO..aku cakap aku nak by today jugak..which is hari entry ni dibuat..yelah, payment dari dealer Shaklee since last friday lagi kot..aku yakin dealer tu pun terus order tru Shaklee online..

Emm...sampai jugak barang yang dipesan..


Kotak besar betul...


Owh..patut la besar..rupanya ESP tu besar..terkezut haku..


Hehehe..sukanya dah dapat! malam kang terus nak mnum ESP ni!

Tq kat blogger comel Irine .. aku orde dari dia la..sapa2 nak tahu pasal set pregnant ke, set menyusu ke atau set sliming Shaklee ni bleh la terus ke blog dia..ada banyak info..

Ok 

Salam Aidiladha..

Bye..


No comments:

Post a Comment