Wednesday, January 16, 2013

Seminggu berisau-risauan

Susah hati aku keje minggu ni dek kerana Amani tak sihat..hari Selasa minggu lepas dah EL..takkan minggu ni nak EL lagi..hoho January lagi kot..EL El jugak..nanti AL kene tolak gak..Amani tak sihat dari Isnin petang masa aku amik dia dari rumah nekwannye..so esoknye aku tak keje..memang aku gini..anak sakit selsema pun tak sampai hati aku nak tinggalkan..Selasa seharian mama jaga hingusnya dah kering..Rabu pagi hantar dah ok dah..tup2 petang amik selsema balikkkkk..adoi..tapi malam tu lepas bagi ubat, redah dah..esoknya Khamis, hantar tinggal sikit2 je..so aku rasa dia dah ok dah..

Memandangkan GLAM ROCK dah nak dekat, Sabtu tu aku g survey apa nak pakai..masa aku tinggalkan dia ngan maklong nye, lepas berapa jam je maklong nye call kata Amani demam..dah le nak shopping hati tak senang..kejap2 aku tengok jam..resah gelisah..si farah plak dah hujung2 nak malam tu baru jumpa apa dia nak pakai..

Ni malam tadi..masa ni dia baru tido..baru lepas muntah..muntah sebab makan ubat..agaknya ubat tu manis2 tapi pahit..tekak plak gatal sebab banyak kahak..tu yang sekali batuk brrussshhh keluar semua..habis kene bantal busuk dia semua..2x pulak tu muntah..penat agaknya lepas minum susu sikit, tido dia..sian anak mama..

Ni plak malam Isnin lepas..muka takde mood..dok pegang2 idung..gatai agaknya..hehe..weekend tu aku rasa dah ok..takde pun selsema balik..tapi isnin tengok leleh2 balik..tak bleh jadi, bawak g klinik..amik ubat baru..sebab yang aku bagi sebelum ni ubat lama, tapi masih elok la..

Tengok teww suh pandang camera pun takmau..papa tido betul ka tewww?

Ni plak Ahad lepas..amik papa kat ofis..lepas balik dari annual dinner nye kat A Famosa gitteww..jauh nye..papa dapat lucky draw vacuum panasonic :) 

Mama menang apa ye agak2 nanti..harap2 ada rezeki..Amin!

Amani sibuk pegang berus gigi..tak habis2 nak gosok gigi jeww..

Tu cerita Amani yang tak sihat hampir seminggu..tapi sekarang Amani dah ok..lega hati mama :)







No comments:

Post a Comment