Saturday, January 12, 2013

Aku yang naif

Di sebabkan 'bersih' yang tak bersih-bersih lagi tu, aku hari ini, ya di ketika enty ini ditulis, sedang menggunakan pengangkutan awam, iaitu LRT..aku tak ingat bila kali terakhir aku menjejak kaki dlm lrt ni..tapi yang pasti lebeh 3 tahun kot..

Aku bertemu janji dengan farah..nak beli belah untuk annual dinner kami yang kebetulan sama tema! Boleh sama tema ko! SimeDarbyProperty & NazaKia! Ntah sapa tiru sapa atau memang GlamRock theme tengan 'in' kot agaknya tahun ni..emm redhakan jelah..

Oppss melalut je aku kan..ok back to lrt story! Aku tak bawak kete sebab aku tak reti sangat jalan nak ke sgwang bbintang atau sekeliling kl tuhh! Ala, ngaku jelah ko yak reti jalan kan lalala..so aku janji ngan farah aku tunggu kat mana2 stesen lrt & dia amik aku..so dia ok..lagipun hari ni dengar cerita depa nak kasi 'bersih' semua jalan kat kl! Haha takut aku dek nunn..kang terperangkap nangess kematu aku dalam kete sensorang tau! Idok le...

Ok..meraban lagi aku..so masa nak beli tiket tu aku punya la confident g kaunter.."taman melati ye" pastu kakak tu jawab "beli kat mesin ye" ha amik kau! Pastu kat mesin tu aku punya la terhegeh2..dah pilih dah taman melati & dah appear dah rm2.50 kene bayar..tapi masa mak masuk duit dia tak mau le pulokk..huhh lagu mana nihh..tup2 ada insan di belakang kata "kene tekan ok" ha, sekali lagi aku malu disitewww..owhhh tak habis cite lagi..dah masuk duit tunggu tiket kuar ye..takde pun! Duit balance je kuar..aku pun amik duit balance dulu..opsss tiba2 ada 2 keping..50sen dengan token! Owhhhh tiket dah tukar token kewwwww...

Hahaha..sungguhh kelakar & malu jugee ye..

Itu saja cite aku yang naif terhadap LRT!

Ha aku pun dah selamat sampai stesen Taman Melati..

Nunggu farah yang memang selalu kurang kering!

Ok bye!


**kamus dewan faiiyatt: kurang kering=lembab


No comments:

Post a Comment