Tuesday, October 9, 2012

Mandi air panas & air terjun

Ahad lepas kami bertiga & mak & kakak2 aku g berkelah kat sungai congkok..haha dekat sangat ngan rumah aku kot..tapi jarang2 sangat aku g..tapi disebabkan kakak aku yang pregnant tu beriya sangat kot nak g, so kasihankanlah perempuan mengandung itu, aku pun pegi..

Alang2 tu aku bawak mak pegi mandi air panas sekali..dah lama dah aku ajak mak..tapi ada je dolak dalihnya..ha ni dah tak leh say no dah..dengar cite orang stroke ulang alik ke kolam air panas ni pun boleh pulih, apatah lagi sakit cam mak..InsyaAlla boleh lembutkan urat saraf mak..pagi tu semua berkumpul kat rumah aku dulu seawal 6.45 pagi..minum2 kejap pastu ayung & ita g sungai congkak dulu..kami bertiga bawak mak g kolam air panas dulu..
Ini lah kolam air panas itu..Papa & Amani nunn..
Tu mak & kelihatan aku tengah mencedok air nak jirus mak :)
Papa & Amani melihat dari kejauhan :) Abaikan apek kat belakang :P


Agak2 sejam lebeh jugak la kat sini, pastu kitaorang pun bergerak ke sungai congkak..aku dah sediakan ayam & udang..sampai2 je sana tinggal nak makan je, semua dah siap :P bahagianya takyah buat keje..Amani dah tido..so letak je kat dalam pondok sewa RM50 tu..tido ngan Qaseh sekali..tapi lupa nak snap gambor sepupu2 ni tido..huhu


Separuh dah makan baru ingat nak snap kan..
Ni ha perempuan mengandung itu-Ita tengah bakar  pencuci mulut kate nye..Papa & Amani inter frame :P 
Ha, masuk lah panas2 tu kalau berani! Papa & Amani kat belakang :P
Inilah budak yang paling happy-Izzam anak Ita yang sulong..aku jaga dia dari kecik tau!


Tak habis dengan gaya dia..happy sangat lah tewww..


Dah kenapa? Ko ingat ko Shah Rukh Khan ke??


Ni percubaan Papa nak mandikan Amani..punyalah kat rumah sakan berendam kan..ha kan dah kene! 



Puas semua mandi, dalam kul 1 lebeh kitaorang pun gerak balik..semua bertandang dulu kat rumah aku..masak2 sikit apa yang ada kat dapur yang separa siap tewww :P

Ni ha budak dah penat main..lupa nak amik gambo Qaseh sekali :(
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Dan akhirnya
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Tido dengan jayanye...... :) kepenatan





No comments:

Post a Comment