Friday, June 10, 2011

Waaaa...







Wah..lama sungguh blog ni tak berupdate..sorry la wahai blogku..ffuuhhh..aku sungguh tak sihat..mula2 tu agak berlagak jugak la sebab bila hampir mencecah 12 minggu aku tak rasa seperti kebanyakkan orang lain yang preggy..masa tu rasa bertuahnya badan..huhu














Whooppsss..belum sempat pun 12 weeks aku dah mula rasa..sakit2 & sengal2 badan2..muntah2 lepas tiap kali makan..asal makan je muntah..seksanya tuhan je yang tahu..bila masuk 14 weeks muntah2 lepas makan dah reda sebab doc dah bagi ubat tahan muntah..baru2 ni je aku amik mc 3 hari sebab sakit2 badan & batuk selsema..badan lemah & rasa cam nak pitam je kalau berdiri..betul2 tak larat..mintak maaf la ye wahai2 kawan2 & boss ku..hehe














Harap2 menjangkau 2nd trimester ni aku dah ok sikit..nak2 pulak minggu depan au nak terbang ke bandung..ikut percutian mertua..ikutkan memang aku taknak g sebab baru sangat baby kat dalam ni..tapi mak mertua beriya mengajak..harap2 takde apa2 nanti..moga aku selamat pergi & pulang..Amin..

No comments:

Post a Comment